zaterdag 2 mei 2009

Christina voor klein en groot




Ik vond Christina van Mamu Design al een tijdje heel erg leuk, maar ik vond dat ik al genoeg patronen had. Toen ik een paar versies van Pigje op het forum zag verschijnen, heb ik toch maar het patroon besteld. En ik weet het nu al zeker, dit zal één van de meest gebruikte patronen worden!!! Je kan er zoveel mee doen en wonder boven wonder blijft de tuniek heel erg mooi zitten (daar had ik een beetje schrik voor).


Ik heb er eentje gemaakt voor Maëli in maatje 74 in een restje matroesjesstof en afgeboord met een biasbandje. De tweede is voor Julie in maat 104, deze is dubbel gemaakt zodat ze hem kan omkeren en versierd met de zwergenschoen-borduurtjes van tinimi. Er zullen er nog vele volgen ......
De foto's van Maëli zien er een beetje raar uit, ze zijn van achter het glas getrokken. Als ze een camera ziet, wil ze die pakken....



1 opmerking: