donderdag 21 mei 2009

I love Ivy


Hmmm, ik had er een beetje schrik voor. Van het ogenblik het patroon uitkwam, wist ik niet goed of ik het nu leuk vond of niet! Hoe meer ik het zag verschijnen hoe beter het werd, maar af en toe bleef ik toch twijfels hebben, in sommige gevallen zat het broekje echt niet mooi. Uiteindelijk heb ik het patroon toch maar besteld.
Ik ging hem eerst in het wit maken, maar de meisjes hebben al heel wat witte broekjes en leggingen en sinds de zomer begonnen is staat hier continue een emmertje met witte broekjes te weken ;-) Deze lap jeans-achtig stof had ik al verknipt tot een rok voor mezelf en een bizzkids rokje (wordt vervolgd....), er kon nog net een Ivy uit! En jeans werkt hier altijd.
De jeans heb ik gecombineerd met een aqua stipjesstof, verder geen versiering, zodat hij met veel te dragen valt.
En ik ben gezwicht..... hij staat haar super. Ik heb wel maat 98/104 gemaakt en verlengd tot 110/116. Hij zit perfect. Ze zal hem zeker niet langer dan deze zomer aandoen, maar ik vind hem zo heel leuk. Het is nu éénmaal een 'slank' modelletje hé!
Ze heeft nog een (gekochte) jeans kuitbroek,maar die gaat in de kast, deze is veel leuker!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten