zondag 26 april 2009

Nogmaals Ottobre bloesje




Een tijdje geleden maakte ik een setje voor Nika. Ik was er helemaal verliefd op.... ze zag er echt zo schattig uit toen ze het aanhad. Ik denk dat ze het nog maar een tweede keer aanhad toen er dit gebeurde op de speeltuin!!!! Niets meer aan te doen, volledig doorgescheurd en klaar voor de vuilbak :-(

Dus er moest een nieuw bloesje komen, de stof was echter een restje stippenstof van Michas en die kleur is echt wel anders dan andere stippenstoffen. Ik vond het erover om terug 8 euro verzending te betalen voor een klein lapje nieuwe stof, dus heb maar een nieuw bloesje gemaakt met de rest wit met rode stipjes van de 3 jurkjes.

Het is niet 100% mijn gedacht, maar het bloesje past ook mooi bij de Berit-broek en dat is wat telt! Hopelijk gaat deze een beetje langer mee !!!!



2 opmerkingen:

  1. Oh, dat meen je niet, zo'n scheur en midden in de stof. Dat heb ik nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, voor alles een eerst keer zeker! Nika heeft soms een beetje teveel energie ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen