donderdag 12 augustus 2010

watervalshirt en wijde linnen broek


Ik wou al een hele tijd zo'n watervalshirt maken. Het is er dan eindelijk van gekomen, het patroon komt uit Ottobre 2/2009, ik gebruikte wel de fladdermouw van het jurkpatroon ipv de gewone mouw. De broek is op de foto niet zo goed te zien, Julie moest fotograaf spelen en er was wel altijd iets wat er niet opstond ;-)
Het is eigenlijk ook maar een gewone, simpele zwarte broek. Uit een oude Knipmode, ik maakte het model al meerdere malen en de broek zit fantastisch goed. Het was al lang geleden dat ik voor mezelf een broek maakte en bij de rits moest ik toch even in mijn haren krabben hoor, maar hij zit er netjes in en dat is het belangrijkste!

1 opmerking:

  1. Wat een mooie set! Het shirt is heel mooi geworden, staat leuk zo samen met de broek!

    BeantwoordenVerwijderen