dinsdag 11 oktober 2011

3 theepotjes





Het patroon komt uit een oudere Ottobre en heette de theepottuniek. Wij vinden dikke truien nog altijd niet leuk in combinatie met winterjassen. Onze meisjes hebben ook bijna nooit koud en lopen in de winter steeds met een shirt met lange mouwen onder hun jas. Maar Julie heeft dit jaar een kille klas en aangezien ze smaller wordt, krijgt ze het rapper fris. Dus een tussenoplossing: shirt in nickyvelours.
Het zijn er meteen 3 geworden, de bloemennicky in maat 110 voor Julie, de rode harige nicky in 104 voor Nika en een 92! voor Maëli. Deze laatste is wel verlengd, zodat er enkel een legging ondermoet. Een beetje bandwerk, de cover heeft hier goed gedraaid de laatste week ;-)
Maëli moest haar tuniekje nog passen en wou gelijk op de foto....

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig 3 tal!En lekker om te dragen..niet te warm maar zeker ook niet te koud.Erg mooi versierd weer.En wat een bijzondere naam...3 theepotjes.ik dacht iets heel anders te zien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke shirts. En wat poseert je dochter super, haha, dat koppie! Geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Lekker vrolijk en warm. Goed idee!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi!! leuke combinaties.
    groetjes janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, je bent lekker bezig. Wat een snoes van een borduurtje op de rode shirt. Wat is het toch leuk als je een borduurtje op je creaties kan maken...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk modelletje is dat zeg, in welke Ottobre stond dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige truien. Ik geloof dat ik die Ottobre ook heb, ik ga m er eens bijpakken, want dit is wel echt een supermodelletje (en ik heb ook nog wel wat nicky liggen ;-)) Goed idee, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! Wat een mooi model en wat heb je er mooie shirts van gemaakt.
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en vrolijk trio !
    Praktisch ook !
    Ik ben niet zo'n grote borduurtjesfan ; maar op deze tuniekjes zijn ze de 'kers op de taart'.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt leuk! dat zullen ze graag dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatjes! Alledrie heel leuk en vrolijk!!

    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Frodo: het tuniekje staat in Ottobre 4/2007!
    groetjes,
    vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze alledrie super maar de blauwe is mijn favoriet! Prachtig en ze zullen het lekker warm hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! Rood-met-blauw blijft een van mijn favoriete combi's...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke jurkjes! De blauwe is mijn favoriet. Het duurt (gelukkig) nog heel lang, maar hij staat op mijn lijstje voor komende winter alweer. Dan is mijn jongste bijna 2. Heb de Ottobre ook al in huis, gelukje via Marktplaats.

    BeantwoordenVerwijderen