woensdag 12 januari 2011

een verlengde zoe met col


Wegens de kerstvakantie heeft alles een beetje stilgelegen. Ik heb 3 weken mijn machines niet aangeraakt, hopelijk krijg ik nu weer een beetje meer tijd!
Net voor de vakantie kon ik deze jurk nog afkrijgen. Het was zo koud en ik wou een lekker warm comfortabel jurkje voor Julie. Het is een verlengde zoe geworden met een col. Met dank aan Jenny voor de uitleg over de col!!!
Eigenlijk is de bloemetjesnicky mooier als hij gecombineerd is met een effen kleur, maar ik had niets op voorraad wat er mooi bijstond!
Ik vind hem wel geslaagd, volgende winter volgt er zeker zo nog eentje als trui.

3 opmerkingen:

  1. Mooi warm jurkje heb je gemaakt. Handig om gewoon de Zoe te verlengen tot een jurk.

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er echt wel iets makkelijks lekker warms uit om gewoon mee in de zetel te ploffen onder een dekentje :-) (voor zover kindjes dat willen natuurlijk). Wel grappig.. ik moet Jente haar pyjama er nog op zetten.. het is hetzelfde stofje, maar met paarse bloemetjes :-).. en ja ook volledig in 1 kleur omdat ik geen effen stofje meer dat erbij paste...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk en heerlijk warm!!Met een lekker col erop.Grappig om met een patroon te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen