donderdag 22 oktober 2009

Nogmaals een knippie overgooiertje


Ik maakte nogmaals het knippie 'retro'-overgooiertje, maar deze maal is hij voor Maëli. Spijtig dat dit jurkje maar in 3 maten op het patroonblad staat, ik ga eens op zoek naar een alternatief voor de groteren...is waarschijnlijk helemaal niet moeilijk te tekenen, maar mijn tekentalent is zéééér beperkt ;-)
Een lekker warme kaki rib, gevoerd met een hard roze stofje. Vooraan een borduurtje uit de serie 'Birds of Love' en achteraan groeien er wat bloemetjes op haar rug.
De foto's zijn niet denderend, maar in de donkere maanden vind ik het heel moeilijk om het geschikte licht te vinden.
Het jurkje (maat 86) past maar net op het popje, ik vermoed dat deze een maatje 2 jaar heeft...

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook heel lastig om de foto's mooi en duidelijk en in de goede kleur te krijgen. Helder licht werkt tot nog toe het beste, maar ja het is vanaf nu ook regelmatig bewolkt.... Het ligt bij mij ook wel aan mijn toestel hoor. Want mijn vriendin heeft een toestel, wat ze daar wel niet allemaal mee fotografeert ook een bewegend beeld (dochterlief draaiend met een jurkje)!!! Hahaha bij mij is soms de hele jurk wazig!!! Maar op je foto's kan ik heel goed zien wat je hebt gemaakt. En hij is weer super geworden!

    Ja, jammer hè dat 3-maten systeem, vind ik af en toe heel erg irritant, want de meiden vinden soms patronen allebei leuk, maar ik moet er altijd een teleurstellen. Of gaan rommelen met een ander patroon en dat wordt niet altijd wat denderends!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is ie, en wat heb je hem mooi versierd!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen