vrijdag 21 augustus 2009

Latzhose maat 74/80



Ik heb hem dan toch gemaakt, een latzhose voor onze kleine meid, voor het najaar en de winter. Ik ben normaal gezien niet zo voor tuinbroekjes en onze onthaalmama zeker niet als er geen knoopjes tussen de beentjes zitten.... maar ik vond Rietje haar versie wel leuk en ben er dan toch maar aan begonnen.
Hij is gemaakt in een donkere petrol babyrib en nog een restje stenzo rib van vorige winter. De broek op zichzelf zat snel in elkaar, maar bij de eerste pasbeurt bleek al dat de schouderbandjes veel te lang waren, ik heb ze dus een serieus stuk ingekort en nu zit de broek veel beter. Ze heeft in elk geval genoeg ruimte voor haar pampertje ;-)))
De broek valt dus zéééééééér ruim!
Hier heeft ze hem aan met een body eronder, deze winter zal er een knalroze of rode tshirt onderkomen.

2 opmerkingen:

  1. ik vind m echt super geworden!!! leuk idee voor de winter hier... Jitse kan nog wel wat broeken gebruiken en de onthaalmama vindt tuinbroekjes niet erg hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, wat leuk!! Ik was niet van plan om 'm aan te schaffen, maar als ik deze ook weer zie.... goed voor in de winter inderdaad!
    Maëli begint goed op Nikka te lijken vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen