woensdag 15 mei 2013

Nika's lentefeest

Vorige week was het aan onze middelste meid om haar lentefeest te vieren. En we hadden heel veel geluk!!! Wat een weer, prachtige lentedag, helemaal zonovergoten. De jongedame koos zelf een jurk, ze moest sowieso koningsblauw zijn met witte stipjes. Ik maakte al eerder een proefversie, dus was ik snel klaar. Aan de strik achteraan heb ik wel wat geprutst tegen dat het helemaal mijn goesting was. Op de laatste moment overtrok ik ook nog een oude diadeem met haar jurkstofje, strikje erop en ze was helemaal in haar nopjes! Maëli en Julie kregen ook wat nieuws. Maëli haar jurkje toonde ik al in de vorige blogpost. Julie (grootste meid) kreeg een eenvoudige cirkelrok in een stofje van Strass en een antoniashirt voor erbij.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat blauw! Ziet er vrolijk uit, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig stel dames! En haar feestjurk is zo mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend jurkje heb je gemaakt voor Nika. Ook de bijpassende haarband is echt een puntje op de i (zou mijn oma zeggen, hahaha).

    En je oudste en jongste zien er ook prachtig uit. Leuk dat ze qua kleur mooi bij Nika's jurkje matchen! Schitterende foto met de meisjes zo naast elkaar :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi jurkje, dat blauw staat ze allemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schitterend jurkje geworden die prima bij haar past. Het is dan wel niet allemaal uit dezelfde stof maar ik vind dit nog geslaagder : verschillend en toch zit er een eenheid in. Proficiat met je 3 mooie dochters.
    gr ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze straalt van geluk! heel mooi kleedje, en ook de zusjes mogen gezien worden, prachtige kleedjes Vicky

    BeantwoordenVerwijderen