maandag 20 juni 2011

blusentop en Ivy


Onlangs zag ik op sancho nog eens een blusentop verschijnen. Ik kreeg direct weer zin om er eentje te maken, ik blijf het een leuk modelletje vinden. De stof kocht ik ooit voor mezelf, er werd een tuniek van geknipt, maar die bleek algauw op niets uit te draaien. Dus hij belandde in de hoek en uit de panden kon ik net een blusentop krijgen. Eigenlijk wel een leuk stofje voor deze top, het fladdert mooi.
Het broekje is een Ivy, simpel, maar ik hou van witte broeken en daar kan je er niet genoeg van hebben.
Hebben jullie ook al gemerkt dat Julie van kleur aan het veranderen is ;-) Ze vindt roze-rood nog wel mooi, maar eigenlijk hoeft het niet meer. Momenteel is groen haar favoriete kleur,maar in mijn stoffenvoorraad ligt er weinig groen, dat komt nog wel!!!

7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk zomers setje in prachtige kleuren, staat haar super.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zomers stelletje heb je gemaakt, erg leuk.

    Groetjes, mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk zomers setje. Het blauw staat haar ook mooi hoor!! Dus nu op jacht naar groene stofjes??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu nog wachten/hopen op de zon...zodat ze kan buiten paraderen in haar mooie zomerse outfit !
    Ik vind de blusentop ook super om te maken....maar mijn dochter en kleindochter zijn geen grote fans. Helaas .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat haar leuk, ja en kleine meisjes worden groot en dan is roze ineens niet zo belangrijk meer. Goed excuus om nieuwe stoffen te kopen!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is mooi opgelost. Tuniek in de hoek en hup geknipt voor een super topje. Ontzettend leuk!

    Hahaha, weer een reden om te gaan shoppen, toch?!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen