vrijdag 17 juli 2009

zitkussen en andere....

Ik ben er eindelijk in geslaagd om nog eens achter mijn naaimachine te kruipen! Het is grote vakantie en de kinderen zijn thuis, dus veel tijd om te naaien schiet er niet over.
Ik heb wel af en toe wat geborduurd. De eerste collage is een allegaartje van alles wat ik de laatste weken gedaan heb: ik heb een hartjesslinger gehaakt voor op Julie's kamer, de amelie van vorig jaar een beetje opnieuw opgepimpt en een shirtje voor Maëli voorzien van een uiterst schattig borduurtje.



Dan ben ik er ook nog in geslaagd om een zitkussen te maken. Leuk om te doen, het zal zeker veel gebruikt worden! Wij hebben nu 2 babyzeteltjes en daar wordt om gevochten, onze oudste kan nu op het kussen zitten om tv te kijken of een boekje te lezen!

2 opmerkingen:

  1. Leuke stofjes voor dat zitkussen gekozen!
    Enne.. die hartjesslinger, daar heb je toch ook wel lang aan bezig geweest! hoezo geen hobbytijd?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg!!! dat kussen is super!!!! en die andere projectjes vragen toch ook tijd?

    BeantwoordenVerwijderen