woensdag 28 maart 2012

Antonia-jurkjes



Aangezien het zo ineens mooi weer was, moesten er dringend buitenspeelkleertjes zijn. Makkelijk te dragen, liefst rekbare stof en vooral een beetje vlekkenbestendig. Nu is dat laatste ijdele hoop.... ik maakte 2 verlengde antonias voor Julie en Nika. Bij Nika had ik me weeral mispakt aan de lengte, achteraf heb ik er nog een roezel moeten aanzetten.Op het eind van vorige weekend zaten de jurkjes al helemaal onder de modder, ik zou misschien beter zwarte versies maken ;-)

7 opmerkingen:

  1. Dat zijn nou de fijnste jurkjes! Gewoon tshirt modelletjes.. Erg leuk zo.. staat ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke snelle jurkjes die ze eindeloos veel en graag dragen! genieten nu buiten..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn de meest praktische jurkjes die je maar kan dromen.
    Omdat jij er zo'n leuke stofjes voor gekozen hebt , zijn het niet zomaar speeljurkjes geworden : het zijn vrolijke handige meisjeskleertjes.
    En vlekbestendig zullen ze in zekere mate wel zijn ; of heb je de moddervlekken er niet uitgekregen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel, ze zijn er niet allemaal uit, maar door het drukke motief zie je dit bijna niet. Mijn eigen schuld, het jurkje is gewassen op een verkort programma, dan zijn niet altijd alle vlekjes weg...

      groetjes,
      vicky

      Verwijderen
  4. Wat een heerlijke jurkjes en bedankt voor de tip om een Antonia shirt te verlengen!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze is er wel mooi mee, teken dat ze hun goed geamuseerd hebben als ze vuil waren (-;
    Zeer handig om te hebben van die kleedjes en ze zijn snel klaar.
    gaat hier ook nog moeten komen want het merendeel is weer eens te kort

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zalig toch zo'n kleedjes en een stof die vlekproof is... ijdele hoop vrees ik en zwart is het zeker niet, daar zie je alles op;-)

    BeantwoordenVerwijderen