maandag 11 april 2011

zomerse retro


Ik ben druk bezig met de lentefeestkleding, maar tussendoor toch even een blogberichtje.
Een stolpplooi-rokje uit Knipmode. Het stofje komt van bij Den Beer en ik kon daar echt niet voorbij lopen, wat een kleurenexplosie! Volgens mij ligt dat al jaren in hun winkel te verstoffen en maken ze nu gretig gebruikt van de vintage/retro hype om het terug verkocht te krijgen.
Ik was echt razend enthousiast na het maken van dit rokje. Ik heb bijna niets van het patroon moeten aanpassen, de rok zat direct zoals het hoort. Mijn paspel ging er vlot in, de blinde rits ook.

5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke rok,en wat een mooi model.Heel prettig dat het in 1 keer perfect past!Veel draagplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk rokje en het stofje is inderdaad erg mooi. Uit welke knipmode komt het patroon?

    Groeten Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw het staat je geweldig!!
    Mooi gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellen,

    Het rokje komt uit Knipmode maart 2009!

    gr
    vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige stof, echt heel gaaf! En wat maak je mooie dingen, ziet er superprofessioneel uit allemaal!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen