woensdag 11 november 2009

een antonia voor mezelf



Hiervoor had ik de stoffen eigenlijk gekocht, een kleurige antonia voor mezelf. Ik heb deze keer de schoudernaad wel iets verbreed en nu zit hij veel beter dan de vorige. Hij had in de breedte gerust nog wat smaller gemogen, maar nu mag ik eens goed eten zonder dat het zichtbaar is ;-))) Op de tweede foto kan je trouwens goed zien dat mijn schouders eigenlijk buiten proportie zijn tov de rest van mijn lichaam, dit is de reden dat ik in de confectie ofwel shirts heb die veel te groot zijn, maar wel op mijn schouders passen ofwel goed passen en tegentrekken aan de schouders.
Ik weet niet goed wat ervan te denken, in mijn hoofd zag het er gelijk leuker uit???
Ik ga hem zeker dragen, want ik hou wel van wat kleur in de saaie winter!
En ja, er zit alweer een vlek op, wat wil je met 3 snotters in huis...

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het shirt geweldig! Lekker kleurig en vrolijk. Ik ken het fenomeen brede schouders. Sinds er halverwege de jaren negentig de schoudervullingen zijn verdwenen oftewel alle ruimte in jasjes, blousjes en shirts is het altijd een uitdaging om goed passende kleding te vinden. Ik ben figuurtype zandloper. Vind ik op zich wel mooi, maar de ontwerpers denken daar anders over!!! Hahahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk shirt!! Heel mooi gemaakt en een prachtige stofkeuze. Het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig shirt. Vooral het voorpand vind ik erg leuk. Weer eens iets anders.

    Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke kleurcombinatie voor de winter.
    En het voorpand vind ik leuk bedacht.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig! Mooie, goed bij elkaar passende stoffen. De overgang van de ene naar de andere stof op het voorpand ziet er prachtig uit, heel mooi gedaan! En ook de versiering op het achterpand maakt het helemaal af.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk shirtje is het geworden en hij zit perfect zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij zit dit heerlijk en ja, wie is er helemaal perfect. Zo te zien heb je volgens mij geen klagen. Prachtig gemaakt qua kleurtjes en model.
    gr ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem je prachtig staan! Zowel qua pasvorm als de kleuren. HIj is echt heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen