maandag 7 september 2009

Ottobre berenjasje maat 80





Vorig jaar maakte ik een lodger uit deze stoffen. Ik vind de velvet zo mooi en wou het restje dan ook nog opgebruiken. Ik kreeg er nog net dit jasje uit, super als je de stof tot op de laatste centimeter kan opwerken!! Het modelletje komt uit Ottobre 4/2006. Het tailleert weer zeer groot, de mouwen heb ik zelfs een serieus stuk moeten inkorten en Maëli is ondertussen toch al 16 maand!
Het jasje is gecombineerd met een rode fleece (ook van de lodger) en voorzien van borduurtjes uit de reeks kleine katzenpfötchen van Huups. Ik ben er niet in geslaagd om een deftige foto te trekken van het model zelf. Madam kan niet meer stilstaan en ze vond het niet grappig om op deze mooie najaarsdag zo'n jas aan te moeten trekken. Ik kan haar eigenlijk geen ongelijk geven!

3 opmerkingen:

  1. GEWELDIG!!!!! Vooral de laatste foto ;-). Wat een superleuke jas is het geworden.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superjasje!!! je brengt me op een idee, eens gaan snuisteren in mijn patronen... (wat een straf ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat mooi! En die oortjes, zalig! Ik heb vorig jaar wat telang bezig geweest aan jasjes maken, dus zie dat voorlkopig niet zitten...

    BeantwoordenVerwijderen